دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پیام مدیر:

سلام دوستای گلم ممنون ک به وبم سرمیزنیدونظرمیدین من چندروزه ک ب وب سرنمیزنم وهمش دکترم فعلادکتر هم ممنوع کرده ک پای سیستم بشینم ولی هرچندروزمیام وسری ب نظرات میزنم وج میدم نامردی نکنیدپس منتظرنظرات هستم

                                                      یاعلی



نظرات شما عزیزان:

گمشده در مه
ساعت12:41---21 مرداد 1392
دختر من ک بعشق پاکت حسودیم میشه خدا شمارو براهم دیگه حفظ کنه
پاسخ:آخه كلم جراحسود؟مر30نازم


عادل
ساعت10:16---6 مرداد 1392
سلام..وبت جالبه..ناگهانی دیدمش خواستم بگم کیه این روزا دکتر نباشه...التماس دعا...
پاسخ:من حالم ازدکتربهم میخوره خداره شکربهترم


nazir
ساعت13:36---17 تير 1392
.آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’

..............……....`’•,,•’`

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•’

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

,•’``’•,•’``’•,.

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•......’

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

بهم بسر........

فعلا..زت زیاد
پاسخ:ویژژژژژژژژژژژژژژامدم


nazir
ساعت11:34---8 تير 1392
..♥................♥...♥♥♥♥♥♥....♥.♥.♥ .♥.♥..

..♥.♥..........♥..♥...♥........♥...♥...... ....♥..

..♥...♥......♥....♥....♥♥♥♥♥♥....♥ ♥♥♥♥♥♥..

..♥......♥..♥......♥.............♥...♥...... ...♥..

..♥........♥........♥.............♥...♥....... ..♥..

منتظرما............

فعلا.....زت زیاد........
پاسخ:مر30


هیوا
ساعت19:18---7 تير 1392
سلام زهرا جان فا طمه هستم عزیزم کجایی تو ؟؟؟چرا چند وقته از تو خبری نیست چند روز پیش ابجی مهر ناز هم سراغتو میگرفت میگفت دیگه از زهرا خبری نیست .....الان دیدم نوشتی که رفتی دکتر خدا بد نده عزیزم حتما برام ایمیل بزن بگو چی شده الهی فدات بشم ابجی نازم



ببین یه بار مادرم مریض بود به مهر ناز گفتم اونم این دعا رو بمن یاد داد با ورت میشه وقتی خوندم مادرم خوب شد تو هم بخونش انشا الله که خوب میشی بعدش برای شادی روح مامان مهر ناز یه فا تحه بخون منم همین کار رو کردم ......دعا اینه



این دعا را برای بیمار یا مریض بخوانید ان شاء الله شفا یابد ««



در زبده الدعوات روایت کرده است که رسول خدا (ص) به خانه حضرت فاطمه (س) آمد. امام حسن را بیمار یافت و این منظره بر آن حضرت خیلی گران آمد. جبرئیل نازل شد و گفت: یا محمد تعلیم کنم تو را دعایی که با آن فرزندت از ناخوشی خلاص گردد، پس خواند:



“ اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم “



” لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح. “



پس حضرت این دعا را خواند و دست خود را بر پیشانی امام حسن (ع) گذاشت و شفا یافت.



اجی خوبم انشا الله هر چه زودتر سلا متیتو بدست بیاری دوست دارم ....خدا نگهدار
پاسخ:سلام الهی من فدای مهربونی اجی فاطی خودم برررررررررررررم الهی عزیزم شرمنده نت نداشتم درمورددکتررفتنم ک خودت میدونی مشکلم چیه ولی خداراشکرالان خوبم دیگه دردندارم جزوقتایی ک ناراحت میشم ایمیلتودرست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟بوووووووووووووووووووس


اسما
ساعت18:33---3 تير 1392
سلام زهرا جون....من اسما هستم....چند وقت درگیر وبلاگام بودم....داشتم وب خودمو طراحی میکردم و وبلاگ یاسمنو عوض کردم...عزیزم من بیشتر مواقع تووبلاگ معماریم هستم...شما رو اونجا لینک میکنم بیا حتما سربزن یه چت روم هم دارم.کاربرام زیاد هستند.بیا وب معماریم من همیشه اونجام....این وبلاگ معماریمهwww.bia2architect.loxblog.com

اینم وبلاگ یاسمنه:www.yasamanzahra88.mihanblog.com

من منتظرتم خانمی
پاسخ:سلام عزیزم خوبی؟ممنونم گلی ک اطلاع دادی ولی من چندمدت پیش امدم وب یاسمن زهراالبته جدیدرومیگم ولی بازنشد!!!!!!!!!!


amir55
ساعت3:27---3 تير 1392
تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ،

“تو” آن همیشه ای که به یادمان می مانی


nazir
ساعت23:10---31 خرداد 1392
آآآآآآآآآآآآآآپپپپم........

بدو بیا....

فعلا...زت زیاد
پاسخ:امدم


روزهای ابری وسیاه
ساعت8:49---28 خرداد 1392
سلام ابجی زهرا خوبی چی شده کجایی دکتر چرا حالت خوبهپاسخ:سلام,ببخشیدمن نت ندارم الانم باگوشی امدم مسئله دکتررفتنوبی خی داداش مهربونم ممنونم ک سرزدی

amir55
ساعت2:49---28 خرداد 1392
پاسخ:ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 18:50 | |



کد